03 лютого цього року Генеральною дирекцією АППУ спільно з ДПС України та Пенсійним фондом України був проведений масштабний безкоштовний для членів ВГО АППУ он-лайн Вебінар «Особливості оподаткування в період воєнного стану», участь в якому прийняли більше 100 членів Асоціації.
Зазначена подія є підтвердженням того, що, незважаючи на період складних випробувань в усіх сферах життя, а також «кляту» війну, Генеральна дирекція Асоціації платників податків України ні на мить не зупинила свою роботу, працює наперекір усім обставинам, акумулюючи свої зусилля для захисту та відстоювання прав і законних інтересів платників податків – членів Асоціації, зокрема, продовжує свою освітньо-просвітницьку діяльність для своїх членів, яка здійснюється виключно за рахунок сплати членських та благодійних внесків.
Для тих членів Асоціації, хто не мав змоги доєднатись до заходу, направляємо відео-запис виступів професійних лекторів ДПС України та ПФУ, які були представлені під час проведення он-лайн Вебінару окремо по кожному лектору та темі його виступу:
Олександр Осаволюк – начальник, управління координації роботи комісій та виявлення податкових ризиків Департаменту управління ризиками ДПС, який висвітлив питання змін до Порядку зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165; відновлення термінів розгляду Скарги, передбачених підпунктом 56.23.3. пункту 56.23 статті 56 ПКУ та Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12.12.2019 № 520;
Георгій Нечипоренко – заступник начальника відділу розгляду звернень з ПДВ управління вдосконалення непрямого оподаткування Департаменту методології ДПС з темами виступу « Зміни щодо ПДВ, які набрали чинності з 01 січня 2023 року. Особливості застосування режиму звільнення від оподаткування ПДВ, встановленого п. 71 підр. 2 розд. ХХ ПКУ. Складання податкових накладних за новими кодами товарів УКТ ЗЕД»;
Олександр Шумський – начальник управління адміністрування рентної плати, екологічного податку та місцевих податків і зборів з юридичних осіб Департаменту оподаткування юридичних осіб ДПС з темою виступу «Коментарі щодо можливості подання уточнюючих податкових декларацій з плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до Переліку тимчасово окупованих територій та районів бойових дій, затвердженого наказом Міністерства реінтеграції України від 22.12.2022 № 309»;
Валентина Боршовська – директор Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації ПФУ, Наталія Ткаченко – начальник відділу супроводження реалізації проєктів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації процесів управління проєктування заходів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації процесів, їх супроводження та адміністрування Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та Анна Харченко -заступник начальника управління – начальник відділу контролю правильності розрахунку виплати у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності управління страхових послуг Департаменту пенсійного забезпечення, страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, які розповіли про особливості виплати ПФУ «лікарняних» з 01 січня 2023 року та що з цього приводу потрібно знати роботодавцям.
Світлана Тимощук – заступник начальника управління – начальник відділу розгляду звернень управління вдосконалення методології податку на прибуток підприємств Департаменту методології ДПС, яка висвітлила теми «Податок на прибуток, зміни з 01 січня 2023 року; Податкові різниці; Строки сплати податку на прибуток та декларування»;
Олександр Гюржи – начальник управління контролю міжнародної діяльності Департаменту трансфертного ціноутворення ДПС з темою «Контрольовані іноземні компанії (КІК): новації в податковому законодавстві»;
Роман Добрянський – заступник начальника управління – начальник відділу контролю за готівковими операціями управління фактичних перевірок Департаменту податкового аудиту ДПС з темою виступу «Застосування РРО/ПРРО у сфері громадського харчування та послуг, найпоширеніші помилки користувачів та відповідальність за їх вчинення»;
Наталія Федченко – заступник начальника управління – начальник відділу Департаменту оподаткування фізичних осіб ДПС з темою виступу «Придбання за власні кошти новорічних подарунків для працівників та/або їх дітей – оподаткування: ПДФО, військовий збір та ЄСВ»;