Skip to content
Територіальне відділення ВГО "Асоціація платників податків України" в Харківській області

Територіальне відділення ВГО "Асоціація платників податків України" в Харківській області

податок. ЄСВ. прибуток. ПДВ. ВЗ. земельний податок

  • Головна
  • Новини
  • Як стати членом АППУ
    • Положення про членство в АППУ
    • Положення про розмір та порядок сплати членських внесків
    • Заява на вступ
      • Заява на вступ для фізичних осіб
      • Заява на вступ для середніх та малих підприємств
      • Заява на вступ для великих платників податків
  • Наші реквізити
  • Керівництво
  • Фотогалерея
    • Вітання переможців Всеукраїнського рейтингу “Сумлінний платник податків – 2020” 02.12.2021
    • 14.09.2021 Вітання переможців рейтингу “Сумлінний платник податків 2020”
    • Семінар 12.02.2021
    • Семінар 05.02.2021
    • 04.12.2020 Вітання переможців “Рейтингу сумлінних платників податків 2019 року”
    • 01.12.2020 Вітання переможців “Рейтингу сумлінних платників податків 2019 року”
  • Рейтинг 2024
    • Про Рейтинг сумлінних платників податків
    • Заявка
    • Положення про Рейтинг
    • Крітерії оцінювання
    • Основні дати
  • Податковий календар
  • Вебінари АППУ
    • Вебінар за темою “Актуальні питання з податку на прибуток підприємств та ТЦУ” 22 лютого 2022 року
    • Відео-зйомка Вебінару Запровадження РРО/ПРРО з 01 січня 2022 року
    • 31 січня он-лайн вебінар у форматі відеоконференції на тему «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ МСФЗ ПЛАТНИКАМИ ПОДАТКІВ»
  • Реквізити рахунків для сплати
  • Інформаційні листи ДПС України
    • ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 5/2025 Особливості провадження волонтерської діяльності платниками податків – фізичними особами
    • Інформаційний лист № 4/2025: Дія Сіті: актуальні питання оподаткування податком на прибуток підприємств
    • нформаційний лист № 3/2025: Виробникам спирту етилового та біоетанолу: визначення податкових зобов’язань з акцизного податку з урахуванням гарантованого податкового зобов’язання
    • Інформаційний лист № 2/2025: Щодо окремих змін до Податкового кодексу України, внесених Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо врахування положень Рекомендацій Ради Організації економічного співробітництва та розвитку…
    • ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 1/2025
    • Інформаційний лист ДПС України за № 8/2024 «Щодо окремих змін до Податкового кодексу України, внесених Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану», щодо запровадження сплати авансових внесків з податку на прибуток підприємств та податку на доходи фізичних осіб з пунктів роздрібної торгівлі пальним та оподаткування податком на прибуток банків та інших фінансових установ»
    • Інформаційний лист № 6/2024: ДПС впроваджує Експериментальний проект
    • Інформаційний лист № 5/2024 Огляд запитів* платників податків на отримання індивідуальних податкових консультацій у сфері міжнародного оподаткування
    • Інформаційний лист № 4/2024: 30+ питань платників податків щодо звітності в режимі Дія Сіті. Частина ІІ
    • Інформаційний лист № 3/2024: Щодо окремих питань запроваджених правил про контрольовані іноземні компанії
    • Інформаційний лист № 2/2024: Вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства
    • Інформаційний лист № 1/2024: 30+ питань платників податків щодо звітності в режимі Дія Сіті
    • Інформаційний лист № 4/2023: «Повернення» на довоєнну систему оподаткування: особливості переходу 
    • Інформаційний лист № 3/2023: Особливості визначення податкових (звітних) періодів для платників податку на прибуток підприємств, які є виробниками сільськогосподарської продукції
    • ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 2/2023: Закон України від 12 січня 2023 року № 2888-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо платіжних послуг»
    • ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 1/2023 : Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень»
    • Інформаційний лист № 8/2022: Особливості провадження волонтерської діяльності платниками податків – фізичними особами у період здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації
    • Інформаційний лист № 7/2022: Оподаткування податком на прибуток благодійної та гуманітарної допомоги під час дії воєнного стану в Україні
    • Інформаційний лист № 8/2022: Особливості провадження волонтерської діяльності платниками податків – фізичними особами у період здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації
    • Інформаційний лист № 6/2022: Особливості сплати податку на прибуток при виплаті дивідендів
    • Інформаційний лист № 5/2022: Особливості оподаткування операцій з об’єктами нерухомого майна, які будуть споруджені в майбутньому
    • Інформаційний лист № 4/2022: Стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні: що відомо про Дія Сіті
    • Інформаційний лист №3/2022. Все про програмні РРО  Розділ: Брошури Та Листівки
    • Інформаційний лист № 2/2022: Нововведення Закону України від 30 листопада 2021 року № 1914-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень»  Частина 2. Адміністрування податкового боргу, перевірки
    • Інформаційний лист № 1/2022. Нововведення Закону України від 30 листопада 2021 року № 1914-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень» Частина 1. Податок на прибуток підприємств
  • Toggle search form

Відкрита реєстрація на безкоштовні для членів Асоціації онлайн Вебінари за участі лекторів -представників Пенсійного фонду України та Держпраці

Posted on 05.11.2025 By admin
Шановні платники податків – члени ВГО АППУ!
Надсилаємо Вам анонси освітньо-просвітницьких заходів з можливістю реєстрації, організованих Генеральною дирекцією ВГО АППУ, безкоштовних для членів Асоціації в межах сплаченого щорічного членського внеску.
Не зволікайте, реєструйтесь, натиснувши на опцію  “РЕЄСТРАЦІЯ” в кінці анонсів та перейшовши за посиланням.
Також можна зареєструватися за телефонами: (067) 793-00-15 — Вікторія, (067) 266-14-85 – Леся.
У Вас є можливість надати лекторам свої запитання, щоб отримати відповіді під час проведення заходу. Надсилайте свої запитання на електронну адресу: info-appu@ukr.net в термін не пізніше, як за 5 днів до проведення онлайн Вебінару.
19 листопада 2025 року
о 11:00 до 12:30 год.

Онлайн Вебінар за участю лекторів — фахівців Пенсійного фонду України за темами, які є найбільш затребуваними серед платників податків
Лектори:                                                                  Наталія ТКАЧЕНКО — заступник директора Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації — начальник управління інформаційно-аналітичного забезпечення, супроводження та використання електронних реєстрів;
Артур ЧЕРЕДНИК — заступник начальника управління — начальник відділу контролю правильності розрахунку виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності управління страхових виплат та соціальних послуг Департаменту пенсійного забезпечення, страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг;
 Світлана ГОНЧАРУК  — начальник відділу забезпечення наповнення бюджету управління формування та виконання бюджету Фінансово-економічного департаменту;
 Олена САВИЦЬКА — головний спеціаліст відділу аналізу та моніторингу контрольно-перевірочної роботи Управління контрольно-перевірочної роботи.
Перелік ТЕМ:
·       Зміни 2025 року в порядку оплати лікарняних сумісників
·       Розрахунок середнього заробітку, в разі неявок з поважних причин, з прикладами
·       Перевірки ПФУ: коли проводяться, з яких питань, де знайти плани перевірок, що саме перевіряють, найчастіші помилки, які допускають платники та відповідальність
·       «Чорнобильські» відпустки
·       Оцифрування трудових книжок (детальний перелік питань з даної теми зазначений в Програмі, яка додається у вкладенні).
 
 
 
 
РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ!  КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!
 
РЕЄСТРАЦІЯ
 
17 грудня 2025 року
з 11:00 до 12:30 год.

 Спільний онлайн Вебінар за участю лекторів — керівників Державної служби України з питань праці за темами, які пов’язані з новаціями законодавства в сфері нагляду та контролю з питань праці
Лектори:                                                                     Олена КОНОВАЛОВА — заступник директора департаменту — начальник відділу нагляду за  додержанням законодавства про працю департаменту з питань праці;
 Оксана САТАНІНА — в.о. заступника директора — начальника відділу з питань трудових  відносин департаменту з питань праці;
 Наталія ОНИЩЕНКО — завідувач сектору з питань застрахованих осіб та дитячої праці департаменту з питань праці;
 Олександр ІГНАТОВ — директор департаменту з питань безпеки праці
Перелік ТЕМ:
·       Здійснення державного контролю з питань праці в умовах воєнного стану:
·       Питання, що підлягають контролю в умовах воєнного стану;
·        Участь Держпраці у перевірках з організації військового обліку військовозобов’язаних працівників;
·       Особливості здійснення контролю з питань вчинення мобінгу;
·       Контроль за безпекою та гігієною праці.
·       Особливості законодавства про працю в умовах воєнного стану та найбільш поширені порушення
·       Відповідальність за порушення законодавства про працю
·       Психосоціальна підтримка та перша психологічна допомога на роботі
·       Дискримінація і мобінг
·       Особливі види організації роботи працівників: надомна та дистанційна робота, спрощений режим регулювання трудових відносин, гнучкий режим робочого часу, трудовий договір з нефіксованим робочим часом, домашня праця
·       Пільги і компенсації працівникам
·       Навчання і перевірка знань з питань охорони праці
 
 
РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ!  КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!
 
          РЕЄСТРАЦІЯ
Детальні Програми заходів :

                                        

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

19 листопада  цього року

 

З 11:00 до 12:30

 

онлайн Вебінар

за участю лекторів – фахівців Пенсійного фонду України

за темами, які є найбільш затребуваними серед платників податків

 

УЧАСТЬ У ЗАХОДІ БЕЗКОШТОВНА ВИКЛЮЧНО ДЛЯ ЧЛЕНІВ АСОЦІАЦІЇ

 

1. Вступне слово Віце-президента, Генерального директора  ВГО АППУ Людмили ГЕРАСИМЕНКО 11:00 – 11:10

 

ВиступИ ЛЕКТОРІВ
2. ·       Наталія ТКАЧЕНКО – заступник директора Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації – начальник управління інформаційно-аналітичного забезпечення, супроводження та використання електронних реєстрів;

·       Артур ЧЕРЕДНИК – заступник начальника управління – начальник відділу контролю правильності розрахунку виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності управління страхових виплат та соціальних послуг Департаменту пенсійного забезпечення, страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг;

·       Світлана ГОНЧАРУК  – начальник відділу забезпечення наповнення бюджету управління формування та виконання бюджету Фінансово-економічного департаменту;

·       Олена САВИЦЬКА – головний спеціаліст відділу аналізу та моніторингу контрольно-перевірочної роботи Управління контрольно-перевірочної роботи.

Перелік ТЕМ:

ü Зміни 2025 року в порядку оплати лікарняних сумісників

ü Розрахунок середнього заробітку, в разі неявок з поважних причин, з прикладами

ü Перевірки ПФУ: коли проводяться, з яких питань, де знайти плани перевірок, що саме перевіряють, найчастіші помилки, які допускають платники та відповідальність

ü «Чорнобильські» відпустки

ü Оцифрування трудових книжок:

доповнили  тему «Оцифрування трудових книжок та інше» наступними питаннями:

– чи є це обов’язком саме роботодавця, яка передбачена відповідальність за неподання?

– наслідки неподання копій ТК до 10.06.2026 року для працівника;

– якщо трудову загубили і неможливо відновити, як підтверджується стаж?

– які помилки в ТК найчастіше призводять до неприйняття ПФУ скан-копій? Як їх виправити (на прикладах)?

– чи потрібно зараз за поточні періоди, окрім Д5, подавати копії ТК та/або наказів про прийняття, звільнення і т.п. до ПФУ?

Чи зобов’язаний роботодавець передавати скани трудових книжок працівників до ПФУ?

Чи потрібна заява або згода працівника для сканування трудової книжки?

Як підготувати трудову книжку до сканування та що перевірити перед поданням?

Як роботодавцю передати сканкопії трудових книжок через кабінет страхувальника?

Як працівнику самостійно подати скани трудової книжки через особистий кабінет ПФУ?

Де працівник може дізнатись, чи оцифровано його трудову книжку?

Кому потрібно оцифрувати трудові книжки, а кому – ні?

Як передати сканкопію трудової книжки мобілізованого працівника?

 

Відповіді лекторів  на запитання учасників Вебінару.

 

   11:10-12:20
 
3. Заключне слово Віце – президента, Генерального директора ВГО АППУ Людмили ГЕРАСИМЕНКО 12:20-12:30

 

РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ!  КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!

https://forms.gle/hMs8TuSA257m5cnj7

Також можна зареєструватися за телефонами:

(067) 793-00-15 – Вікторія, (067) 266-14-85 – Леся.

У членів ВГО АППУ є можливість отримати відповіді на свої запитання. Для цього необхідно попередньо до проведення заходу направити запитання на нашу електронну адресу:   info-appu@ukr.net у термін

 не пізніше  12 листопада 2025 року

                                        

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

17 грудня 2025 року

 з 11:00 до 12:30 год.

 

Участь у заході  для членів ВГО АППУ  – БЕЗКОШТОВНА!

Спільний онлайн Вебінар

 

за участю

 

лекторів – керівників Державної служби України з питань праці

за темами, які пов’язані з новаціями законодавства в сфері

нагляду та контролю з питань праці

 

 

 

1. Вступне слово Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ Людмила Герасименко 11:00 – 11:10

 

ВиступИ ЛЕКТОРІВ
2.  ЛекторИ:  ·       Олена КОНОВАЛОВА – заступник директора департаменту – начальник відділу нагляду за  додержанням законодавства про працю департаменту з питань праці;

 

·       Оксана САТАНІНА – в.о. заступника директора – начальника відділу з питань трудових  відносин департаменту з питань праці;

 

·       Наталія ОНИЩЕНКО – завідувач сектору з питань застрахованих осіб та дитячої праці

·       департаменту з питань праці;

 

·       Олександр ІГНАТОВ – директор департаменту з питань безпеки праці

 

 

11:10-12:25

3. Теми та питання заходу, які висвітлять лектори:ü Здійснення державного контролю з питань праці в умовах воєнного стану:

–        Питання, що підлягають контролю в умовах воєнного стану;

–        Участь Держпраці у перевірках з організації військового обліку військовозобов’язаних працівників;

–        Особливості здійснення контролю з питань вчинення мобінгу;

–        Контроль за безпекою та гігієною праці.

ü Особливості законодавства про працю в умовах воєнного стану та найбільш поширені порушення

ü Відповідальність за порушення законодавства про працю

ü Психосоціальна підтримка та перша психологічна допомога на роботі

ü Дискримінація і мобінг

ü Особливі види організації роботи працівників: надомна та дистанційна робота, спрощений режим регулювання трудових відносин, гнучкий режим робочого часу, трудовий договір з нефіксованим робочим часом, домашня праця

ü Пільги і компенсації працівникам

ü Навчання і перевірка знань з питань охорони праці

 

Відповіді лекторів на запитання учасників Вебінару

 
4. Заключне слово Віце – президент, Генеральний директор ВГО АППУ Людмила Герасименко 12:25-12:30

 

РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ!  КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!

https://forms.gle/X6a8PfDsJYy7d5MG7

Також можна зареєструватися за телефонами:

(067) 793-00-15 – Вікторія, (067) 266-14-85 – Леся.

У членів ВГО АППУ є можливість отримати відповіді на свої запитання. Для цього необхідно попередньо до проведення заходу направити запитання на нашу електронну адресу:

info-appu@ukr.net

в термін

 не пізніше  12 грудня 2025 року

 

Без категорії

Навігація записів

Previous Post: Леся Карнаух: За 10 місяців місцеві бюджети отримали понад 403,2 млрд гривень

Архіви

  • Листопад 2025 (6)
  • Жовтень 2025 (40)
  • Вересень 2025 (26)
  • Серпень 2025 (21)
  • Липень 2025 (31)
  • Червень 2025 (28)
  • Травень 2025 (38)
  • Квітень 2025 (23)
  • Березень 2025 (13)
  • Лютий 2025 (12)
  • Січень 2025 (23)
  • Грудень 2024 (7)
  • Листопад 2024 (10)
  • Жовтень 2024 (7)
  • Вересень 2024 (8)
  • Серпень 2024 (2)
  • Липень 2024 (9)
  • Червень 2024 (5)
  • Травень 2024 (12)
  • Квітень 2024 (9)
  • Березень 2024 (14)
  • Лютий 2024 (16)
  • Січень 2024 (23)
  • Грудень 2023 (15)
  • Листопад 2023 (22)
  • Жовтень 2023 (15)
  • Вересень 2023 (17)
  • Серпень 2023 (13)
  • Липень 2023 (15)
  • Червень 2023 (22)
  • Травень 2023 (29)
  • Квітень 2023 (31)
  • Березень 2023 (27)
  • Лютий 2023 (39)
  • Січень 2023 (56)
  • Грудень 2022 (42)
  • Листопад 2022 (60)
  • Жовтень 2022 (44)
  • Вересень 2022 (53)
  • Серпень 2022 (81)
  • Липень 2022 (50)
  • Червень 2022 (74)
  • Травень 2022 (91)
  • Квітень 2022 (24)
  • Березень 2022 (41)
  • Лютий 2022 (197)
  • Січень 2022 (100)
  • Грудень 2021 (102)
  • Листопад 2021 (86)
  • Жовтень 2021 (66)
  • Вересень 2021 (70)
  • Серпень 2021 (58)
  • Липень 2021 (75)
  • Червень 2021 (62)
  • Травень 2021 (50)
  • Квітень 2021 (2)

Недавні записи

  • Відкрита реєстрація на безкоштовні для членів Асоціації онлайн Вебінари за участі лекторів -представників Пенсійного фонду України та Держпраці 05.11.2025
  • Леся Карнаух: За 10 місяців місцеві бюджети отримали понад 403,2 млрд гривень 04.11.2025
  • Дайджест відеозаписів актуальних, корисних виступів досвідчених лекторів – податківців та партнерів ВГО АППУ на онлайн Вебінарах Асоціації, проведених в жовтні місяці 2025 року. 03.11.2025
  • Посилання для підключення до онлайн Вебінару 05.11.2025р.за участю лекторів – представників ГУ ДПС у місті Києві 03.11.2025
  • Леся Карнаух: За 10 місяців року до бюджету надійшло понад 1 трлн грн податків та зборів, які контролює ДПС 03.11.2025

Copyright © 2025 Територіальне відділення ВГО "Асоціація платників податків України" в Харківській області .

Powered by PressBook WordPress theme