Skip to content
Територіальне відділення ВГО "Асоціація платників податків України" в Харківській області

Територіальне відділення ВГО "Асоціація платників податків України" в Харківській області

податок. ЄСВ. прибуток. ПДВ. ВЗ. земельний податок

  • Головна
  • Новини
  • Як стати членом АППУ
    • Положення про членство в АППУ
    • Положення про розмір та порядок сплати членських внесків
    • Заява на вступ
      • Заява на вступ для фізичних осіб
      • Заява на вступ для середніх та малих підприємств
      • Заява на вступ для великих платників податків
  • Наші реквізити
  • Керівництво
  • Фотогалерея
    • Вітання переможців Всеукраїнського рейтингу “Сумлінний платник податків – 2020” 02.12.2021
    • 14.09.2021 Вітання переможців рейтингу “Сумлінний платник податків 2020”
    • Семінар 12.02.2021
    • Семінар 05.02.2021
    • 04.12.2020 Вітання переможців “Рейтингу сумлінних платників податків 2019 року”
    • 01.12.2020 Вітання переможців “Рейтингу сумлінних платників податків 2019 року”
  • Рейтинг 2024
    • Про Рейтинг сумлінних платників податків
    • Заявка
    • Положення про Рейтинг
    • Крітерії оцінювання
    • Основні дати
  • Податковий календар
  • Вебінари АППУ
    • Вебінар за темою “Актуальні питання з податку на прибуток підприємств та ТЦУ” 22 лютого 2022 року
    • Відео-зйомка Вебінару Запровадження РРО/ПРРО з 01 січня 2022 року
    • 31 січня он-лайн вебінар у форматі відеоконференції на тему «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ МСФЗ ПЛАТНИКАМИ ПОДАТКІВ»
  • Реквізити рахунків для сплати
  • Інформаційні листи ДПС України
    • ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 1/2025
    • Інформаційний лист ДПС України за № 8/2024 «Щодо окремих змін до Податкового кодексу України, внесених Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану», щодо запровадження сплати авансових внесків з податку на прибуток підприємств та податку на доходи фізичних осіб з пунктів роздрібної торгівлі пальним та оподаткування податком на прибуток банків та інших фінансових установ»
    • Інформаційний лист № 6/2024: ДПС впроваджує Експериментальний проект
    • Інформаційний лист № 5/2024 Огляд запитів* платників податків на отримання індивідуальних податкових консультацій у сфері міжнародного оподаткування
    • Інформаційний лист № 4/2024: 30+ питань платників податків щодо звітності в режимі Дія Сіті. Частина ІІ
    • Інформаційний лист № 3/2024: Щодо окремих питань запроваджених правил про контрольовані іноземні компанії
    • Інформаційний лист № 2/2024: Вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства
    • Інформаційний лист № 1/2024: 30+ питань платників податків щодо звітності в режимі Дія Сіті
    • Інформаційний лист № 4/2023: «Повернення» на довоєнну систему оподаткування: особливості переходу 
    • Інформаційний лист № 3/2023: Особливості визначення податкових (звітних) періодів для платників податку на прибуток підприємств, які є виробниками сільськогосподарської продукції
    • ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 2/2023: Закон України від 12 січня 2023 року № 2888-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо платіжних послуг»
    • ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 1/2023 : Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень»
    • Інформаційний лист № 8/2022: Особливості провадження волонтерської діяльності платниками податків – фізичними особами у період здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації
    • Інформаційний лист № 7/2022: Оподаткування податком на прибуток благодійної та гуманітарної допомоги під час дії воєнного стану в Україні
    • Інформаційний лист № 8/2022: Особливості провадження волонтерської діяльності платниками податків – фізичними особами у період здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації
    • Інформаційний лист № 6/2022: Особливості сплати податку на прибуток при виплаті дивідендів
    • Інформаційний лист № 5/2022: Особливості оподаткування операцій з об’єктами нерухомого майна, які будуть споруджені в майбутньому
    • Інформаційний лист № 4/2022: Стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні: що відомо про Дія Сіті
    • Інформаційний лист №3/2022. Все про програмні РРО  Розділ: Брошури Та Листівки
    • Інформаційний лист № 2/2022: Нововведення Закону України від 30 листопада 2021 року № 1914-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень»  Частина 2. Адміністрування податкового боргу, перевірки
    • Інформаційний лист № 1/2022. Нововведення Закону України від 30 листопада 2021 року № 1914-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень» Частина 1. Податок на прибуток підприємств
  • Toggle search form

Вимоги до часу роботи і відпочинку водіїв колісних транспортних засобів змінилися 

Posted on 13.09.2021 By admin
Мінінфраструктури затвердило зміни до Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів

Мінінфраструктури наказом від 24.06.2021 р. №337 затвердило зміни до Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів. Зокрема, уточнено, що:

1. Положення розроблено відповідно до Конвенції Міжнародної організації праці 1979 року №153 про тривалість робочого часу та періоди відпочинку на дорожньому транспорті, Регламенту (ЄС) №561/2006 Європейського Парламенту та Ради від 15 березня 2006 року про гармонізацію відповідного соціального законодавства, що регулює відносини в галузі автомобільного транспорту та вносить зміни до Регламентів Ради (ЄЕС) №3821/85 та (ЄС) №2135/98 і скасовує Регламент Ради (ЄЕС) N 3820/85, Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР).

Це Положення не поширюється на перевезення пасажирів чи/та вантажів, які здійснюються закладами охорони здоров’я незалежно від форми власності.

2. Змінна перерва – це сумарна тривалість перерв за робочий день (зміну), період, протягом якого водій не керує автомобілем та не виконує іншої роботи і який використовується для відпочинку. А робоча зміна – це період роботи водія відповідно до графіка змінності (зміна), який може бути як безперервним, так і розділеним на частини.

4.  Щодо робочого часу:

  • до робочого часу водія включається також час простоїв не з вини водія (у тому числі коли водій не зобов’язаний перебувати на робочому місці, але має залишатися на зв’язку, бути готовим відповісти на будь-який виклик, почати чи відновити рух або виконувати іншу роботу);
  • у разі підсумованого обліку робочого часу водія нормальна тривалість робочого дня (зміни) без урахування часу перерви не може перевищувати 10 годин. Тривалість періоду керування не може перевищувати 56 годин на тиждень та 90 годин протягом двох тижнів. Якщо нормальна тривалість робочого дня охоплює тривалі простої, очікування у ТЗ чи на робочому місці або якщо водію необхідно дати змогу доїхати до відповідного місця відпочинку, тривалість робочого дня (зміни) може бути збільшена до 12 годин за умови, що час керування протягом дня (зміни) не перевищує 10 годин, але не частіше ніж двічі на тиждень, та 9 годин в інші дні;
  • при підсумованому обліку робочого часу водіїв забезпечується наявність не менше ніж одного вихідного дня протягом тижня;
  • виключено норму, згідно з якою час охорони ТЗ з вантажем або без нього зараховується водію в розмірі 1/3 робочого часу. Конкретна тривалість часу охорони вантажу та ТЗ, що зараховується водіям у робочий час, встановлюється Перевізником за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником);
  • для водіїв автобусів, які здійснюють регулярні пасажирські перевезення, за їх згодою може встановлюватись робочий день з розподілом зміни на дві частини за умови, що тривалість цих частин не перевищує 4 години 30 хвилин з урахуванням часу, необхідного для повернення на місце стоянки.

5. Щодо періоду керування:

  • змінний період керування водія, включаючи надурочні роботи, не повинен перевищувати 10 годин не частіше ніж двічі на тиждень та 9 годин в інші дні;
  • змінний період керування водія (не плановий, а фактичний) може бути збільшено понад норми, установлені пунктом 3.1 цього Положення, в разі виникнення непередбачуваних обставин (технічна несправність ТЗ, зупинення руху ТЗ в рейсі (на маршруті), несприятливі погодні умови, перешкоди руху, відсутність місць стоянки). Водій має вказати на роздруківці тахографа характер і причину виникнення непередбачуваних обставин не пізніше ніж у момент прибуття до місця стоянки;
  • виключено норму, згідно з якою для водіїв ТЗ, що здійснюють перевезення великовагових, та (або) великогабаритних, та (або) небезпечних вантажів, змінний період керування, включаючи надурочні роботи, не повинен перевищувати 8 годин.

6. Щодо часу відпочинку:

  • тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку водія протягом будь-якого двадцятичотиригодинного періоду, рахуючи від початку робочого дня (зміни), має бути не менше 11 (раніше було 10) послідовних годин;
  • якщо протягом робочої зміни ТЗ керують два водії, кожний водій повинен мати щоденний відпочинок тривалістю не менше 9 послідовних годин (раніше було 8);
  • водіям, яким установлено підсумований облік робочого часу, тривалість щоденного (міжзмінного) відпочинку в окремі періоди може бути зменшено до 9 послідовних годин протягом будь-якого двадцятичотиригодинного періоду, але не частіше ніж тричі на тиждень, рахуючи від початку робочої зміни, при цьому робочий час протягом облікового періоду не повинен перевищувати норми робочого часу, установленої законодавством.

7. Щодо обліку робочого часу:

  • водії зберігають записи щодо режиму праці та відпочинку протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення;
  • водій, що керує ТЗ, який не обладнаний тахографом, веде індивідуальну контрольну книжку водія (додаток 3) або повинен мати копію графіка змінності водіїв;
  • у разі тимчасової непрацездатності водія чи перебування його у відпустці, а також якщо водій не здійснював перевезення пасажирів чи/та вантажів, Перевізник може заповнювати бланк підтвердження діяльності (додаток 4);
  • водії зберігають бланк підтвердження діяльності протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення;
  • перевізники зберігають бланк підтвердження діяльності протягом 12 місяців.

8. Органи, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху проводять перевірку встановленого режиму праці та відпочинку водіїв відповідно до законодавства України.

Натомість вкилючено норму, згідно з якою головний орган, на який покладається забезпечення безпеки дорожнього руху, здійснює перевірку встановленого режиму праці і відпочинку водіїв відповідно до чинного законодавства України.

Цей наказ набере чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування. Станом на 02.09.2021 р. не опублікований.

Без категорії

Навігація записів

Previous Post: Особистий кабінет суб’єкта первинного фінансового моніторингу: з 27 листопада діє новий порядок інформаційної взаємодії
Next Post: 14.09.2021 Вітання переможців рейтингу “Сумлінний платник податків 2020”

Архіви

  • Травень 2025 (12)
  • Квітень 2025 (23)
  • Березень 2025 (13)
  • Лютий 2025 (12)
  • Січень 2025 (23)
  • Грудень 2024 (7)
  • Листопад 2024 (10)
  • Жовтень 2024 (7)
  • Вересень 2024 (8)
  • Серпень 2024 (2)
  • Липень 2024 (9)
  • Червень 2024 (5)
  • Травень 2024 (12)
  • Квітень 2024 (9)
  • Березень 2024 (14)
  • Лютий 2024 (16)
  • Січень 2024 (23)
  • Грудень 2023 (15)
  • Листопад 2023 (22)
  • Жовтень 2023 (15)
  • Вересень 2023 (17)
  • Серпень 2023 (13)
  • Липень 2023 (15)
  • Червень 2023 (22)
  • Травень 2023 (29)
  • Квітень 2023 (31)
  • Березень 2023 (27)
  • Лютий 2023 (39)
  • Січень 2023 (56)
  • Грудень 2022 (42)
  • Листопад 2022 (60)
  • Жовтень 2022 (44)
  • Вересень 2022 (53)
  • Серпень 2022 (81)
  • Липень 2022 (50)
  • Червень 2022 (74)
  • Травень 2022 (91)
  • Квітень 2022 (24)
  • Березень 2022 (41)
  • Лютий 2022 (197)
  • Січень 2022 (100)
  • Грудень 2021 (102)
  • Листопад 2021 (86)
  • Жовтень 2021 (66)
  • Вересень 2021 (70)
  • Серпень 2021 (58)
  • Липень 2021 (75)
  • Червень 2021 (62)
  • Травень 2021 (50)
  • Квітень 2021 (2)

Недавні записи

  • Відеозаписи виступів лекторів спільного з ДПС України онлайн Вебінару за темою: «Податкові сервіси та звітність в Електронному кабінеті для бізнесу”, анонсу освітньо-просвітницьких заходів, безкоштовних для членів ВГО АППУ, які відбудуться в травні та червні 2025 року та Промови Віце-президента, Генерального директора ВГО АППУ Людмили Герасименко: “Не розслаблятись. Війна триває. Передчасне самозаспокоєння – це ризик. Для нас. Для наших родин. Для війська. Для країни”. 08.05.2025
  • Руслан Кравченко: ДПС на практиці доводить конструктивність співпраці з громадами 08.05.2025
  • Руслан Кравченко: ДПС працює над удосконаленням підходів до розрахунку податкового навантаження 07.05.2025
  • З початку року платники отримали 239 тис. витягів про стан розрахунків з бюджетом в електронному вигляді 05.05.2025
  • Руслан Кравченко: ДПС вперше надіслала суб’єктам господарювання повідомлення для профілактики порушень 05.05.2025

Copyright © 2025 Територіальне відділення ВГО "Асоціація платників податків України" в Харківській області .

Powered by PressBook WordPress theme