Skip to content
Територіальне відділення ВГО "Асоціація платників податків України" в Харківській області

Територіальне відділення ВГО "Асоціація платників податків України" в Харківській області

податок. ЄСВ. прибуток. ПДВ. ВЗ. земельний податок

  • Головна
  • Новини
  • Як стати членом АППУ
    • Положення про членство в АППУ
    • Положення про розмір та порядок сплати членських внесків
    • Заява на вступ
      • Заява на вступ для фізичних осіб
      • Заява на вступ для середніх та малих підприємств
      • Заява на вступ для великих платників податків
  • Наші реквізити
  • Керівництво
  • Фотогалерея
    • Вітання переможців Всеукраїнського рейтингу “Сумлінний платник податків – 2020” 02.12.2021
    • 14.09.2021 Вітання переможців рейтингу “Сумлінний платник податків 2020”
    • Семінар 12.02.2021
    • Семінар 05.02.2021
    • 04.12.2020 Вітання переможців “Рейтингу сумлінних платників податків 2019 року”
    • 01.12.2020 Вітання переможців “Рейтингу сумлінних платників податків 2019 року”
  • Рейтинг 2024
    • Про Рейтинг сумлінних платників податків
    • Заявка
    • Положення про Рейтинг
    • Крітерії оцінювання
    • Основні дати
  • Податковий календар
  • Вебінари АППУ
    • Вебінар за темою “Актуальні питання з податку на прибуток підприємств та ТЦУ” 22 лютого 2022 року
    • Відео-зйомка Вебінару Запровадження РРО/ПРРО з 01 січня 2022 року
    • 31 січня он-лайн вебінар у форматі відеоконференції на тему «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ МСФЗ ПЛАТНИКАМИ ПОДАТКІВ»
  • Реквізити рахунків для сплати
  • Інформаційні листи ДПС України
    • ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 1/2025
    • Інформаційний лист ДПС України за № 8/2024 «Щодо окремих змін до Податкового кодексу України, внесених Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану», щодо запровадження сплати авансових внесків з податку на прибуток підприємств та податку на доходи фізичних осіб з пунктів роздрібної торгівлі пальним та оподаткування податком на прибуток банків та інших фінансових установ»
    • Інформаційний лист № 6/2024: ДПС впроваджує Експериментальний проект
    • Інформаційний лист № 5/2024 Огляд запитів* платників податків на отримання індивідуальних податкових консультацій у сфері міжнародного оподаткування
    • Інформаційний лист № 4/2024: 30+ питань платників податків щодо звітності в режимі Дія Сіті. Частина ІІ
    • Інформаційний лист № 3/2024: Щодо окремих питань запроваджених правил про контрольовані іноземні компанії
    • Інформаційний лист № 2/2024: Вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства
    • Інформаційний лист № 1/2024: 30+ питань платників податків щодо звітності в режимі Дія Сіті
    • Інформаційний лист № 4/2023: «Повернення» на довоєнну систему оподаткування: особливості переходу 
    • Інформаційний лист № 3/2023: Особливості визначення податкових (звітних) періодів для платників податку на прибуток підприємств, які є виробниками сільськогосподарської продукції
    • ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 2/2023: Закон України від 12 січня 2023 року № 2888-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо платіжних послуг»
    • ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 1/2023 : Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень»
    • Інформаційний лист № 8/2022: Особливості провадження волонтерської діяльності платниками податків – фізичними особами у період здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації
    • Інформаційний лист № 7/2022: Оподаткування податком на прибуток благодійної та гуманітарної допомоги під час дії воєнного стану в Україні
    • Інформаційний лист № 8/2022: Особливості провадження волонтерської діяльності платниками податків – фізичними особами у період здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації
    • Інформаційний лист № 6/2022: Особливості сплати податку на прибуток при виплаті дивідендів
    • Інформаційний лист № 5/2022: Особливості оподаткування операцій з об’єктами нерухомого майна, які будуть споруджені в майбутньому
    • Інформаційний лист № 4/2022: Стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні: що відомо про Дія Сіті
    • Інформаційний лист №3/2022. Все про програмні РРО  Розділ: Брошури Та Листівки
    • Інформаційний лист № 2/2022: Нововведення Закону України від 30 листопада 2021 року № 1914-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень»  Частина 2. Адміністрування податкового боргу, перевірки
    • Інформаційний лист № 1/2022. Нововведення Закону України від 30 листопада 2021 року № 1914-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень» Частина 1. Податок на прибуток підприємств
  • Toggle search form

Міністерством фінансів України презентовано зміни, спрямовані на удосконалення роботи системи блокування податкових накладних

Posted on 28.11.2022 By admin

З метою створення сприятливих умов для реєстрації податкових накладних, усунення непорозумінь між платниками податку та контролюючими органами Міністерство фінансів спільно з ДПС, представниками бізнесу та експертами у сфері оподаткування напрацьовано зміни, спрямовані на удосконалення роботи СМКОР.

Змінами передбачено:

1. Подовження операційного дня, який припадає на граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, з 0:00 до 24:00.

2. Розширення ознаки безумовної реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, зокрема, виключено з моніторингу:

– податкові накладні, в яких обсяг постачання не перевищує 5 тис. гривень;

– розрахунки коригування, в яких абсолютне значення суми коригування на зменшення/збільшення суми компенсації не перевищує 5 тис. гривень.

Водночас обсяг операцій у поточному місяці за такими податковими накладними/розрахунками коригування не перевищує 500 тис. гривень.

3. Змінено форми рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості та рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника, а саме: тепер у відповідних полях рішень зазначатиметься детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції.

Надано можливість повторного подання платником інформації та копій документів на розгляд комісії регіонального рівня у разі прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Запроваджується довідник кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості. Коди визначатимуться ДПС та будуть розміщуватися на вебпорталі ДПС.

4. Критерії ризиковості стосовно неподання декларацій з ПДВ та неподання фінзвітності застосовуватимуться з урахуванням можливості/неможливості подання такої звітності в умовах воєнного стану (пп. 69.1 п. 69 ПКУ).

5. Пом’якшення критеріїв ризиковості здійснення операцій, а саме:

– доповнення коефіцієнта націнки 1,5 у формулу визначення залишку товару, в межах якого можна реєструвати розрахунок коригування на зменшення суми податкових зобов’язань;

– не вважатиметься ризиковою операція, по якій складено розрахунок коригування по операціям з постачання електричної енергії, природного газу, теплової енергії.

5. Показники, за якими визначається позитивна податкова історія, визначено для платників податку, які перебувають на спрощеній системі оподаткування четвертої групи єдиного податку (сільськогосподарські підприємства).

6. Запроваджується разова автоматична реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування, що були зупинені у період з 14 жовтня 2022 року до дати набрання чинності запропонованих змін до постанови 1165, якщо у таких податкових накладних/розрахунках коригування зазначені операції з кодами товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що відображені у таблицях даних платника податку, по яким прийняте рішення про врахування.

Запропоновані зміни не є вичерпними та остаточними. Це перший крок, який дозволить стабілізувати ситуацію з реєстрацією податкових накладних.

Мінфін продовжує роботу по напрацюванню змін, які забезпечуватимуть проведення ефективного автоматизованого моніторингу ризикових операцій для виявлення податкових ризиків, зокрема в частині визнання платника податків таким, що відповідає критеріям ризиковості, та виключення платника податку з переліку ризикових.

При цьому першочерговим завданням є необхідність забезпечення для сумлінних платників необтяжливого проходження моніторингу, без зайвого втручання в господарську діяльність та витрачання часу та додаткових ресурсів суб’єктами  господарювання на подання податковим органам значної кількості підтверджуючих та уточнюючих документів.

Без категорії

Навігація записів

Previous Post: До уваги платників податків, які застосовують спрощену систему з особливостями оподаткування!
Next Post: Чи потрібно покупцю зменшувати податковий кредит за операцією з повернення коштів/товарів за умови, що реєстрацію податкової накладної на операцію з постачання товарів (отримання попередньої оплати) було зупинено, та суму ПДВ за такою операцією не віднесено до податкового кредиту?

Архіви

  • Травень 2025 (12)
  • Квітень 2025 (23)
  • Березень 2025 (13)
  • Лютий 2025 (12)
  • Січень 2025 (23)
  • Грудень 2024 (7)
  • Листопад 2024 (10)
  • Жовтень 2024 (7)
  • Вересень 2024 (8)
  • Серпень 2024 (2)
  • Липень 2024 (9)
  • Червень 2024 (5)
  • Травень 2024 (12)
  • Квітень 2024 (9)
  • Березень 2024 (14)
  • Лютий 2024 (16)
  • Січень 2024 (23)
  • Грудень 2023 (15)
  • Листопад 2023 (22)
  • Жовтень 2023 (15)
  • Вересень 2023 (17)
  • Серпень 2023 (13)
  • Липень 2023 (15)
  • Червень 2023 (22)
  • Травень 2023 (29)
  • Квітень 2023 (31)
  • Березень 2023 (27)
  • Лютий 2023 (39)
  • Січень 2023 (56)
  • Грудень 2022 (42)
  • Листопад 2022 (60)
  • Жовтень 2022 (44)
  • Вересень 2022 (53)
  • Серпень 2022 (81)
  • Липень 2022 (50)
  • Червень 2022 (74)
  • Травень 2022 (91)
  • Квітень 2022 (24)
  • Березень 2022 (41)
  • Лютий 2022 (197)
  • Січень 2022 (100)
  • Грудень 2021 (102)
  • Листопад 2021 (86)
  • Жовтень 2021 (66)
  • Вересень 2021 (70)
  • Серпень 2021 (58)
  • Липень 2021 (75)
  • Червень 2021 (62)
  • Травень 2021 (50)
  • Квітень 2021 (2)

Недавні записи

  • Відеозаписи виступів лекторів спільного з ДПС України онлайн Вебінару за темою: «Податкові сервіси та звітність в Електронному кабінеті для бізнесу”, анонсу освітньо-просвітницьких заходів, безкоштовних для членів ВГО АППУ, які відбудуться в травні та червні 2025 року та Промови Віце-президента, Генерального директора ВГО АППУ Людмили Герасименко: “Не розслаблятись. Війна триває. Передчасне самозаспокоєння – це ризик. Для нас. Для наших родин. Для війська. Для країни”. 08.05.2025
  • Руслан Кравченко: ДПС на практиці доводить конструктивність співпраці з громадами 08.05.2025
  • Руслан Кравченко: ДПС працює над удосконаленням підходів до розрахунку податкового навантаження 07.05.2025
  • З початку року платники отримали 239 тис. витягів про стан розрахунків з бюджетом в електронному вигляді 05.05.2025
  • Руслан Кравченко: ДПС вперше надіслала суб’єктам господарювання повідомлення для профілактики порушень 05.05.2025

Copyright © 2025 Територіальне відділення ВГО "Асоціація платників податків України" в Харківській області .

Powered by PressBook WordPress theme