Шановні члени Асоціації!
02 жовтня цього року Генеральною дирекцією ВГО «Асоціація платників податків України» було проведено онлайн Вебінар за темою:
«Актуальні питання в кадровому обліку»
Направляємо відеозаписи:
Анонс освітньо-просвітницьких заходів для платників податків на жовтень 2025 року.
Промова Віце-президента, Генерального директора ВГО АППУ Людмили Герасименко: «Ніхто не знає, скільки ще залишилось — днів, світанків, обіймів».
Виступ лектора – партнера ВГО АППУ, експерта з трудового права та оплати праці, консультанта та автора фахових видань з бухгалтерського обліку ГАЛИНИ КАЗНАЧЕЙ.
Теми, які висвітлені лектором:
1. Штатний розпис з 27.08.2025 року втратив чинність (у зв’язку із скасуванням Господарського кодексу, як продовжити діючий? Чи потрібно видавати наказ про продовження строку дії штатного розпису після 28.08.2025 року?
2. Зміна будь-яких персональних даних працівника чи даних роботодавця: як має повідомляти про персональні зміни працівник, а як – роботодавець?
В які строки має відбуватися повідомлення про зміни персональних даних.
Де фіксує зміни персональних даних роботодавець в кадровому обліку
3. Нові строки дії призупинення трудових відносин тепер 90 днів?
Які кроки має зробити роботодавець для поновлення працівника на роботі або звільнення з роботи у разі завершення дії строку 90 днів?
Чи є якісь зміни на час призупинення трудових відносин по лікарняним та відпусткам?
4. Дистанційні/надомні працівники: зміни в КЗпП.
Як правильно має бути оформлено дистанційну чи надомну роботу в період дії воєнного стану?
5. Трудові книжки працівників:
Як заповнювати правильно трудову книжку працівників? Виправлення помилкових записів у паперових трудових книжках: види помилок, способи виправлення. Чому важливо виправляти помилки своєчасно?!
Зберігання трудових книжок під час війни: чи потрібно новоприйнятому працівнику писати заяви на внесення записів до трудової книжки та її зберігання у роботодавця?
Чи потрібно вести облік трудових книжок роботодавцю в журналі обліку трудових книжок?
Звільнений працівник: що роботи з трудовою книжкою роботодавцю, якщо працівник не забирає її (за кордоном, не звертається тощо)?
Чим загрожує затримка видачі трудової книжки працівнику під час звільнення?
Сканування сторінок трудової книжки: хто повинен це зробити: роботодавець чи працівник повинен самостійно сканувати свою трудову книжку і передати через портал ПФУ?
6. Види та правила надання працівникам відпустки без збереження зарплати і чи впливає це на його стаж?
7. Як правильно звільнити за прогул час дії воєнного стану, тепер же заборонено?
8. Як і для кого змінилися оплата лікарняних та декретних з 4 квітня 2025 року?
9. Особливості трудових відносин з особами з інвалідністю:
Якими документами підтверджується інвалідність працівників, які оформили документи ще до 01 січня 2025.
Який документ підтверджує у 2025 році
10. З 20 червня діють зміни до Інструкції про нарахування ЄСВ щодо документів для підтвердження інвалідності.
Як не втратити пільгову ставку з ЄСВ?
11. Виправлення помилок в новій зарплатній звітності за періоди до 2025 року і в 2025 році.
12. Сумові та несумові виправлення в додатку 1, 5 та 4ДФ:
Як виправити помилки в ПІБ, податковому номері, місяці, днях, сумах нарахованого доходу, ЄСВ, ПДФО, ВЗ
Також у вкладенні надсилаємо Презентацію лектора «Актуальні питання в кадровому обліку».