19 листопада 2025 рокуо 11:00 до 12:30 год.Лектори: Наталія ТКАЧЕНКО — заступник директора Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації — начальник управління інформаційно-аналітичного забезпечення, супроводження та використання електронних реєстрів;Артур ЧЕРЕДНИК — заступник начальника управління — начальник відділу контролю правильності розрахунку виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності управління страхових виплат та соціальних послуг Департаменту пенсійного забезпечення, страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг;Світлана ГОНЧАРУК — начальник відділу забезпечення наповнення бюджету управління формування та виконання бюджету Фінансово-економічного департаменту;Олена САВИЦЬКА — головний спеціаліст відділу аналізу та моніторингу контрольно-перевірочної роботи Управління контрольно-перевірочної роботи.Перелік ТЕМ:· Зміни 2025 року в порядку оплати лікарняних сумісників· Розрахунок середнього заробітку, в разі неявок з поважних причин, з прикладами· Перевірки ПФУ: коли проводяться, з яких питань, де знайти плани перевірок, що саме перевіряють, найчастіші помилки, які допускають платники та відповідальність· «Чорнобильські» відпустки· Оцифрування трудових книжок (детальний перелік питань з даної теми зазначений в Програмі, яка додається у вкладенні).РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ! КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА! 17 грудня 2025 рокуз 11:00 до 12:30 год.Лектори: Олена КОНОВАЛОВА — заступник директора департаменту — начальник відділу нагляду за додержанням законодавства про працю департаменту з питань праці;Оксана САТАНІНА — в.о. заступника директора — начальника відділу з питань трудових відносин департаменту з питань праці;Наталія ОНИЩЕНКО — завідувач сектору з питань застрахованих осіб та дитячої праці департаменту з питань праці;Олександр ІГНАТОВ — директор департаменту з питань безпеки праціПерелік ТЕМ:· Здійснення державного контролю з питань праці в умовах воєнного стану:· Питання, що підлягають контролю в умовах воєнного стану;· Участь Держпраці у перевірках з організації військового обліку військовозобов’язаних працівників;· Особливості здійснення контролю з питань вчинення мобінгу;· Контроль за безпекою та гігієною праці.· Особливості законодавства про працю в умовах воєнного стану та найбільш поширені порушення· Відповідальність за порушення законодавства про працю· Психосоціальна підтримка та перша психологічна допомога на роботі· Дискримінація і мобінг· Особливі види організації роботи працівників: надомна та дистанційна робота, спрощений режим регулювання трудових відносин, гнучкий режим робочого часу, трудовий договір з нефіксованим робочим часом, домашня праця· Пільги і компенсації працівникам· Навчання і перевірка знань з питань охорони праціРЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ! КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!Детальні Програми заходів :
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
19 листопада цього року
З 11:00 до 12:30
онлайн Вебінар
за участю лекторів – фахівців Пенсійного фонду України
за темами, які є найбільш затребуваними серед платників податків
УЧАСТЬ У ЗАХОДІ БЕЗКОШТОВНА ВИКЛЮЧНО ДЛЯ ЧЛЕНІВ АСОЦІАЦІЇ
1. Вступне слово Віце-президента, Генерального директора ВГО АППУ Людмили ГЕРАСИМЕНКО 11:00 – 11:10
ВиступИ ЛЕКТОРІВ 2. · Наталія ТКАЧЕНКО – заступник директора Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації – начальник управління інформаційно-аналітичного забезпечення, супроводження та використання електронних реєстрів; · Артур ЧЕРЕДНИК – заступник начальника управління – начальник відділу контролю правильності розрахунку виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності управління страхових виплат та соціальних послуг Департаменту пенсійного забезпечення, страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг;
· Світлана ГОНЧАРУК – начальник відділу забезпечення наповнення бюджету управління формування та виконання бюджету Фінансово-економічного департаменту;
· Олена САВИЦЬКА – головний спеціаліст відділу аналізу та моніторингу контрольно-перевірочної роботи Управління контрольно-перевірочної роботи.
Перелік ТЕМ:
ü Зміни 2025 року в порядку оплати лікарняних сумісників
ü Розрахунок середнього заробітку, в разі неявок з поважних причин, з прикладами
ü Перевірки ПФУ: коли проводяться, з яких питань, де знайти плани перевірок, що саме перевіряють, найчастіші помилки, які допускають платники та відповідальність
ü «Чорнобильські» відпустки
ü Оцифрування трудових книжок:
доповнили тему «Оцифрування трудових книжок та інше» наступними питаннями:
– чи є це обов’язком саме роботодавця, яка передбачена відповідальність за неподання?
– наслідки неподання копій ТК до 10.06.2026 року для працівника;
– якщо трудову загубили і неможливо відновити, як підтверджується стаж?
– які помилки в ТК найчастіше призводять до неприйняття ПФУ скан-копій? Як їх виправити (на прикладах)?
– чи потрібно зараз за поточні періоди, окрім Д5, подавати копії ТК та/або наказів про прийняття, звільнення і т.п. до ПФУ?
Чи зобов’язаний роботодавець передавати скани трудових книжок працівників до ПФУ?
Чи потрібна заява або згода працівника для сканування трудової книжки?
Як підготувати трудову книжку до сканування та що перевірити перед поданням?
Як роботодавцю передати сканкопії трудових книжок через кабінет страхувальника?
Як працівнику самостійно подати скани трудової книжки через особистий кабінет ПФУ?
Де працівник може дізнатись, чи оцифровано його трудову книжку?
Кому потрібно оцифрувати трудові книжки, а кому – ні?
Як передати сканкопію трудової книжки мобілізованого працівника?
Відповіді лекторів на запитання учасників Вебінару.
11:10-12:20 3. Заключне слово Віце – президента, Генерального директора ВГО АППУ Людмили ГЕРАСИМЕНКО 12:20-12:30
РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ! КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!
https://forms.gle/hMs8TuSA257m5cnj7
Також можна зареєструватися за телефонами:
(067) 793-00-15 – Вікторія, (067) 266-14-85 – Леся.
У членів ВГО АППУ є можливість отримати відповіді на свої запитання. Для цього необхідно попередньо до проведення заходу направити запитання на нашу електронну адресу: info-appu@ukr.net у термін
не пізніше 12 листопада 2025 року
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
17 грудня 2025 року
з 11:00 до 12:30 год.
Участь у заході для членів ВГО АППУ – БЕЗКОШТОВНА!
Спільний онлайн Вебінар
за участю
лекторів – керівників Державної служби України з питань праці
за темами, які пов’язані з новаціями законодавства в сфері
нагляду та контролю з питань праці
1. Вступне слово Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ Людмила Герасименко 11:00 – 11:10
ВиступИ ЛЕКТОРІВ 2. ЛекторИ: · Олена КОНОВАЛОВА – заступник директора департаменту – начальник відділу нагляду за додержанням законодавства про працю департаменту з питань праці;
· Оксана САТАНІНА – в.о. заступника директора – начальника відділу з питань трудових відносин департаменту з питань праці;
· Наталія ОНИЩЕНКО – завідувач сектору з питань застрахованих осіб та дитячої праці
· департаменту з питань праці;
· Олександр ІГНАТОВ – директор департаменту з питань безпеки праці
11:10-12:25
3. Теми та питання заходу, які висвітлять лектори:ü Здійснення державного контролю з питань праці в умовах воєнного стану: – Питання, що підлягають контролю в умовах воєнного стану;
– Участь Держпраці у перевірках з організації військового обліку військовозобов’язаних працівників;
– Особливості здійснення контролю з питань вчинення мобінгу;
– Контроль за безпекою та гігієною праці.
ü Особливості законодавства про працю в умовах воєнного стану та найбільш поширені порушення
ü Відповідальність за порушення законодавства про працю
ü Психосоціальна підтримка та перша психологічна допомога на роботі
ü Дискримінація і мобінг
ü Особливі види організації роботи працівників: надомна та дистанційна робота, спрощений режим регулювання трудових відносин, гнучкий режим робочого часу, трудовий договір з нефіксованим робочим часом, домашня праця
ü Пільги і компенсації працівникам
ü Навчання і перевірка знань з питань охорони праці
Відповіді лекторів на запитання учасників Вебінару
4. Заключне слово Віце – президент, Генеральний директор ВГО АППУ Людмила Герасименко 12:25-12:30
РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ! КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!
https://forms.gle/X6a8PfDsJYy7d5MG7
Також можна зареєструватися за телефонами:
(067) 793-00-15 – Вікторія, (067) 266-14-85 – Леся.
У членів ВГО АППУ є можливість отримати відповіді на свої запитання. Для цього необхідно попередньо до проведення заходу направити запитання на нашу електронну адресу:
в термін
не пізніше 12 грудня 2025 року
Відкрита реєстрація на безкоштовні для членів Асоціації онлайн Вебінари за участі лекторів -представників Пенсійного фонду України та Держпраці
Шановні платники податків – члени ВГО АППУ!
Надсилаємо Вам анонси освітньо-просвітницьких заходів з можливістю реєстрації, організованих Генеральною дирекцією ВГО АППУ, безкоштовних для членів Асоціації в межах сплаченого щорічного членського внеску.
Не зволікайте, реєструйтесь, натиснувши на опцію “РЕЄСТРАЦІЯ” в кінці анонсів та перейшовши за посиланням.
Також можна зареєструватися за телефонами: (067) 793-00-15 — Вікторія, (067) 266-14-85 – Леся.
У Вас є можливість надати лекторам свої запитання, щоб отримати відповіді під час проведення заходу. Надсилайте свої запитання на електронну адресу: info-appu@ukr.net в термін не пізніше, як за 5 днів до проведення онлайн Вебінару.
