Шановні платники податків-члени Асоціації!
ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ
«АСОЦІАЦІЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ УКРАЇНИ»
16 лютого 2024 РОКУ з 10:00 до 12:15 год
ПРОВОДИТЬ СПІЛЬНИЙ ОНЛАЙН ВЕБІНАР ЗА УЧАСТЮ КЕРІВНОГО СКЛАДУ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОДАТКОВОГО АУДИТУ ДПС УКРАЇНИ
за темою:
«ОСОБЛИВОСТІ ТА СПЕЦИФІКА ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНО- ПЕРЕВІРОЧНОЇ РОБОТИ ПОДАТКОВИМИ ОРГАНАМИ ПІД ЧАС ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ В 2024 РОЦІ»
Під час заходу, керівний склад Департаменту податкового аудиту ДПС України виступлять в якості лекторів:
Ірина Козеренко – Заступник директора Департаменту – начальник управління планових перевірок Департаменту податкового аудиту ДПС України;
Олена Красуліна – Заступник директора Департаменту – начальник управління позапланових перевірок Департаменту податкового аудиту ДПС України;
Олена Коростильова – начальник управління методології та якості перевірок Департаменту податкового аудиту ДПС України.
ВИСВІТЛЯТЬ НАСТУПНІ ПИТАННЯ:
- Механізм та критерії відбору суб’єктів господарювання для включення їх до плану – графіку;
- Як платнику дізнатись про ризики, за якими його включили до плану-графіку?
- Хто, в першу чергу, потрапляє до плану-графіку перевірок ДПС? На які показники податківці насамперед звертають увагу?
- Який порядок та терміни внесення змін до плану графіку (в т.ч. додаткове включення та/або виключення платників з плану-графіку);
- Як визначається період, який підлягає перевірці, з врахуванням мораторіїв, які діяли, в зв’язку з карантинними обмеженнями та дією воєнного часу;
- Підстави для перенесення терміну проведення планової перевірки;
- Умови допуску платниками перевіряючих для проведення перевірки;
- Причини, порядок, документальне оформлення зупинення проведення перевірки, в разі дії обставин та/або перешкод для її проведення;
- Хто визначає критерії безпеки чи небезпеки проведення перевірки та хто несе відповідальність за її проведення?
- Аналіз найпоширеніших, типових видів порушень, які перевіряючі виявляють під час проведення перевірок та їх зв’язок з ризиками, які були підставою для включення до плану-графіку;
- Позиція ДПС України щодо необхідних підтверджуючих документів для правомірного віднесення на витрати послуг, зокрема, маркетингових, інформаційно-консультативних, науково- технічного забезпечення процесу діяльності та використання послуг, які надаються ФОПами великим торговельно – роздрібним мережам;
- Позапланові перевірки відновили: підстави проведення і що саме перевірятиме ДПС.
- Як користуватись чат-ботом «SKARGA KPR DPS», якщо необхідно повідомити про порушення організації контрольно-перевірочних заходів територіальними органами ДПС та які наслідки виникають для платника після такого звернення?
РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ! КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!
Реєстрація можлива за посиланням:
Також можна зареєструватися за телефонами:
(067) 793-00-15 – Вікторія, (067) 266-14-85 – Леся.
У членів ВГО АППУ є можливість отримати відповіді на свої запитання. Для цього необхідно попередньо до проведення заходу направити запитання на нашу електронну адресу: info-appu@ ukr.net у термін не пізніше 08 лютого цього року